God morgon...

Är sjukt trött då jag somnde typ 2.30 inatt. Måste säga att jag tycker lite synd om Sam för jag kan bli rätt jobbig när jag måste somna. När jag MÅSTE sova måste det vara mörkt och inte ett ljud i rummet. Även om jag är skittrött i kroppen så blir min hjärna klarvaken om jag hör tvn på, prassel eller liknande, och då stör jag mig på detta tills det försvinner. Så därför tvingades han lämna sitt rum inatt eftersom han själv inte skulle sova ännu, stackarn. :)

Vi lekte med min kamera igår, vilket nog är första gången vi tar bilder tillsammans.

Nu sitter jag på jobbet och har smått ångest över arbetet jag måste göra klart, och dricker lite kaffe som numera är rätt kallt. Hatar kallt kaffe.


Adjö / Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0