Vilket skämt!

Och jag talar givetvis om svts storsatsning, nämligen Andra avenym... HA HA HA!

Den serien är så sjukt jävla underhållande. Då man orkar slå på och titta på skiten vill säga. Ja, för den är skit, skit och återigen skit. Jag har nog aldrig sett nått värre. Jo det är klart jag har, men inte på senare tid. Jag trodde faktiskt att den skulle vara bra, så som det talades om den osv, men den är ju nästan pinsamt dålig. Skådespelet är sämre än vilken jävla såpa som helst, manuset är kasst, allt är kasst! Skådespelet är så sjukt överdramatiserat. Det är ett jävla teaterspel. Teater hör hemma på scen, inte i rutan!

Det är rätt komiskt att dom lagt ner tusentals, kanske miljontals kronor på denna serie. Vad fan är det som kostat pengar kan man undra? T.o.m. min mor sa till mig att det var en jävla tur att jag inte sökte till den serien för då hade jag fått skämmas för att den är så jävla dålig.

Jag har sett runt 3 avsnitt men kan ändå konstatera att den är värdelös. Och när folk som har roller i serien inte vill va med för att den är så dålig så borde man kanske fundera på att ändra planerna lite?

Ska bli rätt intressant och se hur länge den håller..

Samtidigt tycker jag lite synd om svt då deras storsatsning blev en riktig flopp, för jag har ärligt talat inte hört en enda som tycker den är bra. Och jag tycker ju faktiskt annars att det är dom som visar dom bästa filmerna på tv, då det inte bara är massa amerikansk skit.

Blandade känslor... jÅBbiGT.

Kommentarer
Postat av: lotta

håller med dig. riktig skitserie.

2007-10-16 @ 21:13:41
Postat av: zaza myrstrand jonsén

hah ja du sandra skönt att du kan få ut sina agretioner, men jga håler verkligen med dig om att den är pinsamt dålig! asså allt är ju inspelat i studio vilket man ständigt påminns som då det i varje scen/rum är gardiner hängda för de sk. "fönstrerna" så jävla dåligt haha

2007-10-17 @ 18:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0