Danmark.

Imån bär det av till Danmark med klassen. Vi ska till Lousiana, ett museum. Dock ska vi bara vara där över dagen, vilket är rätt onödigt tycker jag. En dag där ungefär hälften av tiden går åt till att åka buss... KUL! Men det blir säkert bra..jadå.

Var i stan idag med Andrea bl.a. Köpte lite saker och fikade även på vanilj. Denna gång blev jag RIKTIGT besviken på min chailatte(trodde inte det var möjligt) Den smakade apnisse! Alldeles besk. Även bullfanet smakade snusk, var som att äta en stor fet degklump. YACK!

Gjorde ett tappert försök till att klippa min lugg precis. Ser tyvärr ut som sist jag försökte göra det.. Fast nu är den sne och ca 7 cm lång. Dock lika ful. Får nog låta Malin klippa den, igen..


Godnatt fookers.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej Sandra! För att göra en svart ram runt din header och din profilbild får det helt enkelt lägga en svart ram runt dem på datan (i ett redigeringsprogram) och sen ladda upp dem på bloggen igen. Svarar på de andra frågorna strax. Min dotter håller på att bada:)

2007-09-29 @ 18:15:48
URL: http://cillenl.webblogg.se
Postat av: Cecilia

Stilen på mina rubriker är Georgia, "Times New Roman", Times, serif; och strl 18

2007-09-29 @ 18:17:56
URL: http://cillenl.webblogg.se
Postat av: Cecilia

Hej igen! Stillmallarna ser ju lite olika ut men är funkar ungefär på samma sätt. Pröva om det går att ändra under rutan #Header istället. Annars kan du ju fuska lite och göra din header med bara vitt längst ner så kommer automatiskt första inlägget att hamna längre ner och det syns inte att din header4
större. Om du inte får till det kan du maila hela din stilmall till mig så ska jag fixa det. [email protected]

2007-09-29 @ 18:29:39
URL: http://cillenl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0