Henriksberg och Vanilj.

I lördags invigde jag mitt leg på henriksberg med Sam, Malin och Mange. Vi tog några öl och spelade lite biljard. Självklart var jag sämst på biljarden, men vann iallfall en gång mot Mange. En mysig kväll!


    


Måste säga att jag förvånat mig själv lite grann. Innan jag fyllde 18 var det en självklarhet att jag skulle ut på min födelsedag, åtminstonde samma helg. Men det var jag inte, utan snarare 2 veckor senare. Och nu förstår jag varför. Jag hela livet på mig att gå ut, varför så bråttom? Det är så sjukt överskattat att vara ute. Det är skitmysigt om man är med rätt folk, verkligen. Men jag får fan lust att slå skiten ur folk som säger "Fan jag ska ut ikväll, det ska bli så jävla kul", "jag ska till sticky ikväll" osv, och efter kvällen tjatar om att det var så jävla kul. Jag vet inte riktigt varför jag irriterar mig på det. Kanske för att det har blivit nån "grej", speciellt det där med sticky. ALLA drar dit, ALLA. Jag får nästan lust att inte gå dit bara för att det har blivit ett "inneställe" och att alla tjatar om det...

Var också istan med Sara i går för att köpa tyg till mitt projektarbete. Dock var det stängt så vi drog till vanilj och myste med kaka och chailatten. Finns ingen godare chailatte!


  

Cheers !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0