Morning..

Sjukt seg morgon. Har ingen lektion idag, förutom att vi ska på en utställning klockan 3 vid valand ungefär. Skitkul.. verkligen.. Eller jo, det är kul. Älskar sånna saker. Men jag orkar verkligen inte åka in till stan för att vara där 30 min och sen till jobbet..

Nu har jag blivit "personlig assistent" som det så fint heter, åt min syster. Jag kommer alltså få betalt av att vara hemma och passa henne, hitta på saker med henne osv. Får t.o.m mer betalt för det än vad jag får på mitt andra jobb. GOOD.

Nu skall jag platta mitt slitna hår, kanske försöka klippa luggen lite (för lång för att vara pannlugg) men jag tror det är säkrast på att vänta på att Malin kan. Det är ju trottsallt mitt hår vi pratar om, och sist jag försökte mig på att klippa min lugg (med nagelsax dessutom) slutade det med att den var sne och ca 3 cm lång...



Smek / S.D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0