Scientologi, what a joke.

Skall skriva ett skolarbete om scientologi i religonen. Den sekten är helt sjuk. Hur kan man på riktigt vara en scientolog? Det är rätt rogivande att läsa om hur sjukt det är. Jag kan uppriktigt inte förstå vad som är förnuftigt i den sekten. Det där med att man ska vara tyst under förlossningen för att inte barnet ska komma in i en värld av kaos redan vid födseln, och dom påstår sig inte vara en vinstgivande sekt, när folk måste betala flera tusen för att få gå deras kurser m.m. Det är en jävla sience fiction nisse som har skapat en sk. "religon", det är sjukt!

Påstår du nått annat, låt mig ta del av dina berättelser, snälla!

Ne nu ska jag iväg och köpa lite godis innan jag dör av hunger. Senare ikväll blire pizza och färgning av håret, vilket är på tiden för utväxten är inte och leka med. 

                                                                                         Adjö

Ps. Jag tycker uppriktigt synd om kvinnor som byter killar lika ofta som dom byter underkläder. Skulle det vara ett slags bevis på att man är omtyckt? Snarare ett bevis på desperation...

Kommentarer
Postat av: Saris

håller med dig angående dessa kvinnor.

2007-09-22 @ 13:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0