Heart of glass.

På lördag blir det återträff med några gamla klasskompisar. Dom jag umgicks med vill säga. Vad vi ska hitta på vet jag faktiskt inte. Krogen möjligtvis. Kommer kännas lite halvt mysko att prata med dom jag inte ens hälsar på längre, och som inte hälsar på mig. Rätt konstigt att det kan bli så, med personer man gått i samma klass som i flera år och som man träffade i princip varje dag. Well, hur kvällen blir återstår att se. Men förhoppningsvis blir den helt okej. 




Blondie
kommer till Storsjöyran i sommar! Ska man dra dit ellerrr?
 Funderar starkt på det.


 

image149

Heart of Glass är förövrigt min och Sams låt. Kan bero på allt tittande på Heja Björn det första halvåret.

Kommentarer
Postat av: Anna

Roligt med återträff!
Det är så sorgligt att de man varit bästa vänner med aldig hör av sig och man själv hör inte heller av sig. Men alla går väl vidare antar jag.

2008-04-10 @ 20:20:29
URL: http://annagranstrom.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0