Keybar....

Igår fyllde Isabelle år. Det firades med thaimat hemma hos henne med några stycken och sedan utgång. 

Igår kära läsare... satte jag första (och definitivt sista) gången min fot inne på Keybar. Riktigt jävla skitställe med bara en massa torslandabor. Fy fan, ryser. Jag kan nu alltså konstatera att mina fördomar inte bara är fördomar. USCH!

Men det var jätte mysigt hemma hos Isabelle iallfall och jag ska nog ta receptet på maten vi åt.

Idag innan jobbet gick jag i stan en stund. Hittade en sjukt söt klänning på nyöppnade prickig katt, men jag köpte den inte. Kommer förmodligen göra det i morgon. Letade också efter en möjlig studentfestklänning och även en balklänning. Jag ska fixa det sista på balkläningen jag sytt, men just nu så känns det inte som om jag vill ha den. Så antagligen kommer jag ha slängt 900 kr i skön. Fook..

På vägen hem från jobbet i dag ska jag eventuellt hämta ut min och Saras studentklänning. Det jobbiga är att stället ligger i furulund och bussen går en gång i halvtimman. Och just idag känner jag inte för att bränna några kalorier...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0