Mat på viktoria och dans på pustervik.

Underbart väder ute. Lite tråkigt att man inte kan ta del av det.

Igår firades Sara. De första timmarna tillbringade vi på Viktoria där vi åt mat och drack. Dricka blev det dock inte så mycket av för min del då plånboken sviker mig vid den här tiden på månaden. Men jag klararade mig galant på en öl. Maten smakade bra och det var helt enorma potioner. Kändes lite smått dumt när de flesta av oss lämnade tallrikarna halvfulla. Senare drog vi vidare till pustervik för lite dans. Det var ett band som spelade innan musiken kom igång. Pascal, skönt sound tycker jag. Sen gick musiken dock utför. Helt värdelös så länge jag stannade iallfall.

Men det var en trevlig kväll måste jag säga! I present fick hon presentkort på H&M. Opersonligt men andvändbart. Tänkte skriva en liten fyndig dikt också, men hann inte längre än "Ett år har nu gått och du fyller år igen, snart är det dags att ta fram proagekrämen"...


Lite bilder kommer förmodligen senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0