"Vill du vara så vänlig.. och visa lite respekt..?"

Såg på Heja Björn igår, första gången på flera månader. Genial serie.

Min ångest har börjat så smått smyga sig fram. Endast 1 månad kvar till Prag, 2 månader till studenten osv. Men innan alla roligheter ska nationella i svenskan ha gjorts, filmen vara klar och givetvis en massa annat. Det är där ångesten kommer fram. Vad har jag gjort denna termin? När jag väl tänker efter kan jag inte påstå att jag gjort ett skit. Trotts att jag varit på i princip varenda lektion... Well, min prestation denna termin återstår att se på slutbetygen.

Balklänningen är snart klar. Just nu ser det rätt ljust ut, men för säkerhetens skull har jag kollat runt efter lite andra alternativ. Såg att en annan variant av klänningen jag hittade i Glasgow fanns inne på coast. Dock en fulare sådan.

Klippte mig igår också. "Nemen oj! vad...snett ditt hår är... när klippte du dig senast...?". Nu är det iallfall jämt och fint.

Ska återgå till mina kalla plättar som får bli min middag idag på jobbet.

Just det. Ville bara säga att jag tycker det är sorgligt att vissa människor inte har någon självinsikt över huvudtaget...  

The Warlocks - Baby blue


Kommentarer
Postat av: saris

Nej, utan på ica maxi på allum :)får besked inom två veckor, håll tummarna för mig!!

2008-04-03 @ 16:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0