WHY??

Jag kom och tänka på en sak igår. Något som faktiskt irriterat mig innan, men jag blev påmind för att det var precis en sådan händelse i en film/serie(?) på tv4 igår...

Det finns sjukt många filmer där huvudpersonen är den som ska gifta sig med någon, och den äkta kärleken springer in genom dörrarna till kyrkan och skriker "NO! DON`T DO IT" eller kanske "Jag har något att säga" när prästen frågar om någon har nån synpunkt på varför paret inte skulle gifta sig, och som i sin tur då leder till att huvudpersonen avbryter sitt bröllop.

Eller så är huvudpersonen den som springer in och gör det jag skrev ovan.

Men när fan får man se en film där huvudpersonen är den som blir LÄMNAD? I filmer framgår det inte ett skit om den personen, som antagligen är helt förkrossad. Blir lämnad på sin egen bröllopsdag. Istället förlöjligar dom gärna personen lite, med något form av utbrott osv. Och så sitter man samtidigt och tänker "Brrrrraa, dom gifte sig till slut iallfall" ... Sånt gör mig fan förbannad!

Jag skulle väldigt gärna se en film ur den lämnades perspektiv. Vet du någon, tipsa mig gärna!

Om inte, då tänker jag fan göra en själv....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0