Fransk filmvecka osv.

Igår efter jobbet träffade jag Sara. Har inte varit hemma hos henne på flera månader. Visste seriöst inte vilken gata huset låg på, pinsamt nog. Wellwell. Vi käkade kinamat och tittade på en fransk film. Är så himla glad för det är fransk filmvecka nu på 2an och jag fullkomligt älskar franska filmer! Den som gick igår "Se mig" fastnade jag dock inte så mycket i eftersom jag och Sara pratade större delen av filmen. Men den verkade helt okej.

När jag skulle hem på kvällen fick jag ta del av något som faktiskt gjorde ganska ont i hjärtat mitt. Inte nog med att jag var lite smått rädd för typ första gången när jag skulle hem därifrån (har aldrig varit en sådan som tycker det är läskigt att gå ensam på natten) då det är ganska öde och folk blivit misshandlade i tågtunneln, det var ett gammalt par som bråkade nått så inåthelvete mycket när jag väntade på bussen. Jag har aldrig hört en tant på 60 år svära så mycket. Hon sa till sin man att hon önskade att hennes ciggaretter tog död på henne så hon slapp leva med honom mer... Usch, tyckte det var hemskt.

Sen var det också några jävla skitungar som sågat ner en jävla massa träd vid kåsjöbacken så inte bussen kunde komma förbi. Fick då spatsera hemåt. Kul. JÄVLA APNISSAR! Hatar sånt så otroligt mycket.  

Nåväl.

Idag var jag i stan med Sara. Vi kikade omkring, mestadels i inredningsbuktiker. Hittade några plåtburkar. Sara hittade ett par sjukt snygga skor. Ungefär sådana jag vill ha fast i svarta eller mörkare bruna.

Beställde även tid på City Tattoo. Ja, nu ska jag tatuera mig! Jag kunde fått göra det nästa vecka eftersom dom hade en tid ledig. Men skulle jobba den dagen, plus att jag kände mig lite smått nervös för att göra det redan nästa vecka. Så det blev lite längre framåt, i oktober... Efteråt ångrade jag mig lite, hade nästan hellre gjort det om en vecka. Men nu blir det av iallfall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0