Tradera - ny sysselsättning.

Har upptäckt nöjet med att sitta på tradera och lägga bud på saker. Väskor, skor, klockor etc. Skitkul. Förlorade tyvärr en akution förrut. En väska. Eftersom jag var dum nog att inte kolla upp sluttiden. Jävla apa. Den var sjukt fin. Men nu ska jag fan ha stenkoll på allt jag vill ha.

Fattar inte varför jag inte sätt nöjet i detta tidigare? Har haft ett konto hur länge som hälst, men aldrig lagt bud på saker.

Funderar på att lägga ut min skinnjacka på tradera. Får jag mer än 500 kr för den blir jag fanimej glad. Trotts att den kostade 3 gånger så mycket. Den hänger ju bara på kroken. Har en del annat också faktiskt. Tradera eller Ragtime. Får se.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0