Hemma igen!

Sam och jag kom hem för några timmar sedan efter 3 nätters vistelse i Scottland, en del av 2-årspresenten till varandra. Det var jätte mysigt och trevligt! Om man bortser från att området vi bodde i var Scottlands motsvarighet till Göteborgs Hammarkullen(det kändes iallfall så), så var hotellet mysigt och bra. Förrutom att det var snoppdyrt att äta där. Ja, några bra matupplevelser fick vi tyvärr inte uppleva. Första måltiden var på hotellet och jag valde en ceasar sallad. Denna ceasar sallad innehöll runt 5 salladsblad, 4 halvor körsbärstomater, 5 ostskivor och lite dressig. Utan att underdriva, och detta kostade runt 8 pund. Jag dog nästan. Men i övrigt var det ett bra hotell, med pool och grejer. Vi tillbringade dagarna i City där vi köpte parfym, rökelser, skivor, filmer osv. Jag kom hem med 6 stycken filmer; american beauty, pulp fiction, fear and loathing in las vegas m.fl.  Något i klädesväg hittade jag inte denna resan heller, men det hade jag inte väntat mig så det var ingen besvikelse. Men jag hittade därimot en klänning som kan komma att bli min balklänning. Den var helt okej, mörkmörkbrun i färgen och lagom dyr. Kan hända att jag köper den om jag hittar den i gbg. Säckpipefolk fanns det iallfall gott om på stan, vilket fick en att verkligen känna att man var i Scottland. Man kan iallfall sammanfatta resan som en kul resa med bad, shopping och mycket kärlek.

Några bilder kommer senare.

Time to eat.


Kommentarer
Postat av: hp

tackar :') Ja kanske det, måste *fUndErA*.

ömma smek /hp

2008-02-13 @ 11:19:33
URL: http://hanapee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0