Lazy gun.

image131 

Kollade in Sofies mode på aftonbladet häromdagen och fann den blommiga skon. Hade inte suttit fel på balen. Dock skulle det nog aldrig falla mig in att köpa en sko för 1200 kr, en sko som jag knappt kommer att använda. Men vem vet, kanske chockar mig själv. Men antagligen inte.

Den andra skon kommer däremot att köpas. Och att den finns på Scorett gör det hela ännu bättre eftersom Sam kommer ge mig rabatt. Den får bli den årliga vita tygskon, trotts att jag har ett flertal hemma. Men man kan aldrig få för många.  

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh, det är den jag kollat på fast i svart. snögga

2008-02-27 @ 20:48:42
URL: http://ereseth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0