Skola.

Sam berättade förrut att vi fått ett lägenhetserbjudande. Jag blev givetvis jätte glad. Men så visade det sig att den låg i björkekärr. Jag vet inte, men det känns som om det är för långt bort. Speciellt eftersom det bara är en 1:a på 37 kvadrat. Hyran var ju go dock, men så låg den under markhöjd också. Nej, den känns helt enkelt inte rätt. Men jag vet inte, kanske är för kräsen...

Skolan började idag. Jävligt tråkigt. Är redan trött på diverse människor. Jag och Andrea höll vår idrottslektion, lektionen jag kom på klockan 07.45 att vi skulle ha. Så det blev till att snabba på med någon idé. Och som folk säkert märkte blev det inte speciellt lyckat. Meeenmen.

Nej, nu ska jag upp och käka. Får se till att göra mig smidig eftersom målaren målar för fullt däruppe och har inte direkt lust att få vita fläckar på mig.


So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0