Vart går gränsen för ett visst beteende?

Förra helgen, då jag satt på bussen till korsvägen för att sen åka till Chrille fick jag uppleva något som jag hoppas var första och sista gången.

Nån meter framför mig sitter det fyra män i 35+ åldern och pratar högt, skrattar osv, vilket verkligen inte är speciellt konstigt. Men det ordet jag hörde mest på den bussresan var seriöst, "fitta". FITTA! Inte nog med att dom betedde sig som fjortonåringar på sättet (slog på varandra, ruffsa till frillen på varandra osv), hela jävla bussresan snackade dom om fittor, pattar, rumpor, strippor osv. Rakade, orakade, kvinnoorgasmer, fittlukt, big asses, stora bröst, svensexan då det var så jävla gött med bruden som klämde in ansiktet på ena mellan pattarna, vilken strippning som var bäst m.m... HALLÅ!? Och där sitter jag med det ena ögonbrynet 10 cm över det andra, och bara stirrar och skakar på huvudet. Att dom inte skäms? Hur i helvete kan vuxna människor sitta och snacka om sånt på en buss, som det dessutom sitter flera människor på? Räcker det inte med att våra kära nyblivna tonåringar gör det? Det värsta var att dom tittade bak då och då, för att få se min reaktion verkade det som. På samma sätt som tonåringar gör för att få bekräftelse att dom är coola när dom sitter och pratar om sånna coola saker.

Jag hoppas fan att dom var stupfulla, för så där beter man sig fan inte som vuxen. SKÄMS!


Ikväll blir det bara en skön hemmakväll med film osv. Imån lutar det kanske åt Beatleskvällen på saturn. Men jag får se... Haket är så sjukt dåligt och jag lovade mig själv att aldrig sätta min fot där igen efter mitt första besök. Men jag kanske pallrar mig dit ändå. Vad gör man inte för Beatles!

The Beatles - Taxman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0