Alltid lika chockerande.

Idag började dagen med en chockerade och rätt så tråkig nyhet, Heath Ledger är död! Riktigt sorgligt tycker jag. Han verkade vara en skön kille, hade bra åsikter om saker och ting, skön röst, och framförallt var han en bra skådis. Han var ju definitivt höjdpunkten i den där skitfilmen "tio orsaker att hata dig"...

Alltid lika chockerande när kändisar dör. Vill inte ens tänka på att det kommer en dag då det är Liam & Noels tur...... 

Time to plugga lite. Måste hitta bra argument mot kärnkraft till måndagens debatt. Synd bara att jag inte är en tävlingsmänniska för fem öre, att jag verkligen skiter i om jag vinner eller inte i de flesta fall, för det gör lite att jag inte är speciellt sugen på att lägga ner massvis av tid på att hitta argument för att knäcka motsatta grupp. Men jag gör det för laget den här gången, för laget!

Idag ska jag även försöka mig på att baka en andra gång, efter mitt misslyckande häromdagen. Lyckas jag inte idag, då..då vet jag inte vad jag gör.

Adios amigos!

Kommentarer
Postat av: matilda

nejnejeeej! var pepp på debatten, vi ska ju åtminstone försöka knäcka dom!

2008-01-23 @ 18:33:05
URL: http://MATULD.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0