"I wanna suck on your lollipop"

Idag försov jag mig, igen. Ne det var nog första gången på denna terminen... Har fortfarande inte kunnat tänka utan att ha "i wanna suck on your lollipop" i bakrunden. Fan vad jag hatar den låten. Dagen gjordes inte direkt bättre när jag var tvungen att motvilligt lyssna, korta ner osv på "boten Anna" på ljudlektionen. Kan ju inte säga att det var tvång, jag har ju bestämt att en bit av den ska va med. Och det är ju en riktig skitlåt som alla hatar (hoppas jag), vilket är poengen.

Nu sitter jag på mitt lilla jobb med kurrande mage. Vågar inte lämna mitt lilla bås eftersom jag kom försent idag igen (här kan jag därimot säga igen). Lite senare blir det café med Sara. På vanilj kanske? Är sugen på chailatte.

Jag är så jävla trött på mitt jobb. Ni anar inte. Nästa gång på personalmötet, efter att jag skällt ut min chef för diverse saker, funderar jag fan på att säga upp mig. Men det vore ju givetvis inte så smart eftersom jag inte har nått annat jobb på ingång och det går riktigt trögt på cv-fronten.

Jag har kommit på att jag vill jobba på lagerhouse. Den inne i nordstan. Eller någon annan sakaffär. Kanske panduro?


Jet - Lazy gun.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0