Nytt år, nya tag.

Nyårskvällen var en bra kväll. Den firades med Sam och Sara hemma hos Axel och Julia med en massa folk. Dom hade en riktigt schysst lägehet måste jag säga, kände hur mina flyttahemifrånkänslor växte. Vi drack gott, tjötade och det var riktigt trevligt. Klockan 12 gick vi ut för att skjuta lite raketer och killarna blev som små barn igen. Kvällen blev hyffsat tidigt, men den var fulländad ändå. Bilder tillkommer senare.

Nytt år.

Hur ska man sammanfatta det gångna året? 
Ett år av kärlek men blandat med frågetecken, avsky, oro och förrvirrelse. Förrutom Sam, så har året varit rätt trist då det inte hänt så mycket. Sommaren var skit. Missade festivaler, The Who och värmen eftersom vi hade i snitt en vecka sol. Men Stones var iallfall sjukt bra. Jag fyllde även 18, vilket kändes en aning befriande. Men förra årets höjdpunkt måste varit Londonresan, födelesedagspresenten från Samuel. Helt underbart kul var det. Blev även lite prylfixerad det året, köpte en ny symaskin, laptop, en ny mobil och en systemkamera. Att bry sig om matteriella ting är väll inget att heja för. Men jag köpte det iallfall för mina egna pengar så jag tycker jag kan vara värd det. Skaffade mig några bra betyg också. Både i våras och nu i vintras. Mvg i scenisk gestalting b och Mvg på projektet bla. Detta är väll istortsätt det jag minns...
Ne, jag vet faktiskt inte vad jag ska tycka om det förra året. Som jag känner nu så känns det inte som om jag kan sammanfatta året som ett bra år. Det hade varit ett bra år, om man bortsett från skiten bakom, men nu finns den där. Men vad fan ska jag klaga för, 2007 är historia nu.

Året vi har framför oss hoppas jag blir ett bra år med en lägenhet tillsammans med Sam, student, jobb och resande. Stora höjdpunkten kommer naturligtvis bli studenten, vilket ska bli så grymt skönt efter alla dessa jävla år av slit i skolan. Men nu ska jag inte spekulera om framtiden, jag får ta det som det kommer.


Peace out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0