She´s Electric.

Igår började skolan. Kände direkt när jag kom innanför dörrarna att jag ville hem igen. Lovet var alldeles för kort! Men vi hade åtminstonde en slapp dag. Film på kulturhistorian och föreläsning av en konstnär på nutida konst-lektionen. Fick förövrigt ett oväntat mvg på den kursen. Det var inte oväntat för att kursen var svår, för det var den verkligen inte. Utan snarare för att jag inte satsar på något mvg förrutom i teater i princip. Nöjer mig nämligen med att vara en medelmåtta...

Idag blir det en liten pluggdag. Måste skriva om mitt manus till min reklamjingel eftersom nån jävel hade rensat hela datan på jobbet och därmed tagit bort det. Måste måla lite till bilden också, men har inga akvarellfärger. Funderar även på att måla av en bild på Audrey Hepburn som jag köpte på Sol & Vår i haga. Den kvinnan asså!

Vill egentligen in till stan idag och kolla acne-rean. Men det ser inte speciellt tilltalande ut att gå ut i det här vädret. Jag tror jag väntar tills imån. Jävla skitväder.



image118

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0