Ett svin flyttar ut, ett annat flyttar in

Min storebror flyttade hemifrån för drygt en vecka sedan. Till en liten 1:a i sävedalen. Tror han kände lite press på sig när lillasyster skulle göra det före honom. Ungefär som den gången då jag köpte ett nytt mobilabonemang, bara sådär. Det slutade med att han köpte ett likadant, samma dag. Han fick iallfall lägenheten snabbt, och det är ganska skönt. Att slippa hans höga musik som skiftar mellan Whitesnake, techno och "sensuella Isabella", osv..

Men idag fick vi en tillökning. En söt liten marsvinsunge till min syster. En liten kompensation för att jag snart flyttar och då tar med mig kaninen vi har på utsidan. Jag tror han får det bättre på min och Sams uteplats än här hemma nämligen.


Till helgen blir det förmodligen Berghamsfestivalen. Ska bli riktigt trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0