På måndag åker vi!

... Frågan är bara vart.

Sitter och letar sista-minuten på alla möjliga sidor på nätet. Nästa vecka har Sam & jag semester och vi tänkte ta en resa någonstans. En solresa hade varit fint. Men nu när vädret är som det är börjar ju priserna smått stiga igen. Och det ska ju vara billigt. Men Dublin, det hade varit nått. Förmodligen blir det det.

Sitter och pendlar mellan datorn och lunchen här på jobbet. Det blev pasta-kyckling-curry-annanas-gräddsås. Det gamla vanliga alltså. Förmodligen för att det är det enda ätbara här i partille. Om man bortser från thaistället vid stationen, men dit går man bara om man tagit tåget. Men jag tycker inte om att köpa det gamla vanliga. Jag känner mig lite som Miranda i sex and the city, i det avsnittet när hon ska beställa kinamat... Ni som sett det förstår vad jag menar.


Nåväl. Ikväll är det match, det blir lite chill hemma hos mig. Får passa på när päronen är borta. Ska bli trevligt!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hoppas ni hade det trevligt igår!:)

2008-06-15 @ 14:37:14
URL: http://ereseth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0