Glad påsk!

Ja, påskafton idag. Och det är fortfarande svinkallt och snö ute. Borde egentligen kunna sitta ute på balkongen och gotta mig med en filt, en kopp te och sol i ögonen vid den här årstiden. Men icke. I mitt  påskägg fanns det presentkort på Indiska, alltid uppskattat. Sorgligt att man knappt vet varför man firar påsk. Jag har iallfall blandat ihop hela påskfirandet... Ser inte heller ut att bli någon påskmat i år för min del eftersom päronen är bortresta. Kanske blir något då jag åker till mormor på måndag. Fast jag har dock redan beställt "hemmagjorda köttbullar med potatis, gelé, broccoli och sås". My favorite.

Idag simmade jag för tredje gången det här året. Börjar så smått komma igång... Var även i stan och köpte lite saker innan. Bland annat dom vita Fred Perry skorna. Passade på eftersom det är 20% på allting inne på scorett nu i några dagar. 480 kr istället 600, inte helt fel.

Ikväll blir det nog inget Oholics, är seg osv. Känner för en film och laga en exclusive dinner. Fast den får nog Sam stå för. Kan skära lite grönsaker under tiden..

Ramones - Judy is a punk 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0