Hulebäcks stamställe.

Gårdagskvällen spenderades på sticky fingers med klasskompisar, andra vänner osv. Det var riktigt kul och det dansades utav bara fan. Dock till kass musik, men det var skönt att få röra på sig lite. Återigen har jag kommit fram till att alkohol inte gör saker roligare, då jag endast drack runt 2 öl. Träffade även på min gamla vän Anna, vilket var kul för det var längesedan. Trotts att jag hade kul igår har jag fortfarande lite svårt för stället. FÖR mycket folk, en subba som bartender, skitmusik osv. Men igår gick det helt enkelt att bortse från det. Kvällen blev hyffsat tidig eftersom jag alltid lyckas välja dom tidiga passen när jag ska göra något kvällen innan. Så nu sitter jag här på jobbet med fett hår, intorkade svettkläder och dålig andedräkt. Mums.


Kanske blir ett återbesök imån då Oholics ska spela. 20 års gräns dock. Men förhoppningsvis kan dom fixa in mig. KOM DIT! http://www.stickyfingers.nu/kalender_detail.asp?id=1546

Kommentarer
Postat av: therése

det är synd att det är 20 på helgerna, eller det är synd att man inte är 20 på helgerna rättare sagt!
tack för gårdagen förresten, trots den inte allt för bra musiken dansade vi rätt flitigt! :)

2008-03-21 @ 17:32:17
URL: http://terrores.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0