Kings horses.

Var ledig från skolan idag, men inte fan fick jag sova ut för det. Klockan 7 skulle jag ut med hundarna eftersom varken mor eller far var hemma. Och givetvis kunde jag inte somna om efter det. Ögonlocken känns som bly förtillfället. Och förmodligen blir det inte en allt för tidig kväll ikväll. Det blir antagligen en öl med Sara m.fl. efter jobbet. På "kings horses" kanske, som Andrea så fint kläckte ur sig för några dagar sedan när hon egentligen menade Kings head. Ett Jet-fan förmodar jag.

På tal om Andrea. Hon fick den jätte glada nyheten igår att rälsen ryker innan studenten. Innan balen t.o.m. Hon har bara haft den i lite mer än ett år och nu ser tänderna grymt snygga ut. Hon kommer definitivt vara den läckraste på balen, och på studenten! I maj kommer ni få se för-under tiden-efter bilder. En stor skillnad kan jag tala om.

Tänk vad mycket en räls kan göra! Alla jag vet som har haft räls har självfötroendet verkligen ökat på. 

Har laddat upp med en massa godis att vräka i mig här eftersom nästa vecka börjar mitt och Sams nyttigare liv. Dvs, istället för godis osv. blir det fruktsallad och sånt i den stilen. Det får alltså inte ätas godis mer än på lördagar i mitt fall, vilket är en ganska stor utmaning då jag äter godis större delen av veckan. Det ska även börja tränas, men det blir nog inte mer än några raska promenader lite då och då. Men eftersom jag inte tränat på flera år är det ju alltid något. Kanske höjer ribban ibland med några stjärtlyft och situps. Kanske inte.


Kasabian - Empire

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0