The irony of it all.

Precis klar med min utredande rapport i svenskan. Om det är en rapport vet jag inte, men jag fick saker skrivet iallfall. 

I brist på annat har jag funderat lite på hur min sommar ska se ut. Först och främst kommer jag jobba en massa. Har kommit fram till att jag lika gärna kan sitta kvar här i sommar också eftersom jag kan ta semester när jag vill, byta tider, komma sent m.m. Och jag blir ju inte direkt utsliten av att sitta här. Men en del planer har jag iallfall. England (vet inte om det blir London eller Brighton), solsemester nånstans, Paris (lutar dock mot september nångång) och förhoppningsvis har jag fullt upp med att inreda osv i ett nytt hem. Men sen så är jag sjukt sugen på en festival. Framförallt Roskilde då både The Streets och Radiohead ska dit. Men egentligen spelar det inte så stor roll vilken det blir. Jag åker inte direkt dit för bandens skull. Bra band är bara ett stort plus.   

Längtar verkligen tills det blir sommar. Det skulle inte sitta fel med lite sol och värme nu. Lite smått avundsjuk på både Malin och Andrea som åker till Thailand nu i dagarna... fookers.

Min bror kom in i mitt rum innan jag åkte hemifrån och sa att det hade gått för långt. Han hade tydligen hört en femåring ute på lekplatsen säga "Den som blir måste knulla"... Vad ska man säga? Jag blir rädd.

Ikväll är jag lite småsugen på öl och chilinötter. Funderar på om jag ska dra med mig några till kingshead eller något.


The Streets - The irony of it all.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Om du ser Mr Skinner sa halsa honom att jag fortfarande vantar med spanning pa ett svar!

2008-03-19 @ 15:05:18
URL: http://chinche.bloggspace.se/28/
Postat av: Anonym

Svar Sofia: Haha, självklart.

2008-03-19 @ 16:46:52
URL: http://unoconcet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0