1/11.

Är det inte sjukt? Det är redan november. Det känns som om månaderna ligger några steg före.

Hade många planer för i morse. Skulle gå upp tidigt och städa, diska och göra klart en möbel. Började trotsallt två idag. Men eftersom jag och Sam hade tvätt-tid (första sedan vi flyttade in) så gick vi upp för att tvätta klockan åtta i morse. Det tog emot kan jag tala om då vi båda somnade sent. Aldrig mer en tvätt-tid klockan åtta kan jag säga.

Sysselsatte fredagskvällen med att skruva ihop vår tv-möbel. Än så länge har teven stått på min brudkista. Märkte dock att det där med luckor och gånghjärn och skit var lite för avancerat för mig.. Men nu är det nästan klart och soffan kommer i början av nästa vecka.

Nu sitter jag på lilla Allum. Det enda bra med det, det är att det finns internet. Känns helt sjukt att inte kunna följa de bloggar jag vanligtvis läser väldigt ofta, ha koll på alla saker jag är ute efter på tradera, osv. Nåväl. snart skaffar vi comhem iallafall.

Just det. Är halloween idag, eller det kanske har varit? Har ingen koll alls på den sk. högtid längre. Har iallafall sett gluttar gå utklädda idag. Förr fick jag smått panik om jag inte festade. Var absolut tvungen att gå på fest. Precis som på alla andra sådana dagar. Valborg, påsk, skärtorsdagen etc. Skittöntigt verkligen. Det enda jag har koll på är att det är runt halloween tv får för sig att visa massa läskiga filmer. Och för er som inte vet så är jag så inåthelvete rädd för sånt. Har alltid varit, kommer alltid att vara. Det där med psyckade barn alltså, fy fan. Jag vet inte riktigt vad det beror på. Jag tror att det kan ha att göra med att jag som liten tvingande mig igenom tre stycken "Terror på Elm Street" filmer, på raken. Ni vet, dom filmerna där barn inte får somna för då kommer det en snubbe som heter nånting och dödar dom. Jag tror det kan vara därför. Men för livet alltså.
  


Kommentarer
Postat av: malut

gissa vilken film jag pch malin såg igår? children of the corn! haha vi tänkte på dig ;)

2008-11-01 @ 21:44:57
Postat av: Karin

Hahah Sandra du skulle sett Robin igår, han klädde ut sig till Freddy Krueger igår;) Han var väldigt lik, vi hade fixat hans ansikte med tuplast, blev riktigt läskigt:)

2008-11-02 @ 13:30:27
Postat av: Sandra

Svar Malin: ÅÅH fy fan! Det jävla barnet alltså, får gåshud.



Svar Karin: Ja jävlar, det var ju så han hette! USCH. Haha, det hade varit kul att se hur det såg ut :) Hade du en trevlig halloween förresten? Inget burger king?

2008-11-02 @ 20:00:29
URL: http://unoconcet.blogg.se/
Postat av: Karin

Ja otroligt kul var det:D Var på fest som min syster och en vän från fotbollen höll i. Jag och Robin var med och dekorerade innan, jättekul! Jag var Zombie har bilder du kan få se. Mötte Ida på vägen hem hahaha, hon ville inte hälsa på mig för ja såg så läskig ut.



Nepp har bytt helger på Burger King nu, jobbar varje ojämnhelg nu istället, blev bättre så, och de hade ingen koll ändå. Så var enkelt att byta.



Ska säga upp mig där imon:)





2008-11-02 @ 21:47:03
Postat av: Sandra

Svar Karin: Okej, vad trevligt att ni hade kul :D Haha jasså! Jag hade nog inte heller velat det, haha.



Ja, men vad skönt! Det är väll inte det roligaste jobbet direkt. Fast det är ju pengar.. :)

2008-11-03 @ 21:49:35
URL: http://unoconcet.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar Karin: Okej, vad trevligt att ni hade kul :D Haha jasså! Jag hade nog inte heller velat det, haha.



Ja, men vad skönt! Det är väll inte det roligaste jobbet direkt. Fast det är ju pengar.. :)

2008-11-03 @ 21:50:38
URL: http://unoconcet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0