Oasis i köpenhamn.

Oasis hade spelning igår. Och jag var inte där. Sålde min biljett.. Fookin hell. Kan inte fatta det. Deprimerande. Hoppas det var dåligt... DET KAN INTE VARA DÅLIGT! Vem försöker jag lura... Åh. Fan. 

Nåväl. Ägnade kvällen med att titta på Sex and the city-filmen. Var planerat att ta en öl med Andrea, men orkade inte. Det var iallafall första gången jag såg filmen. Lite smått konstigt eftersom jag haft den ett tag och älskade serien. Kan iallafall sammanfatta den som skitdålig. Eller skitdålig är kanske att ta i. Den var ju inte i klass med serien på något sett. Inte alls samma charm. Jätte förutsigbar och vissa scener blev för mycket för att titta på. Den när Miranda och Steve möttes på bron är bara ett av många exempel. Sen undrar jag lite hur dom tänkte när det gällde Carrie. Hon såg ju inte frisk ut? Skitsmal, mörka ögon, fula kläder. Och då menar jag inte bara efter att hon blivit lämnad vid bröllopet, utan i hela filmen. Men nått av det värsta var när Samantha skaffat sig en såkallad "ölmage". Och samtalet kring det. Vad i helvete? Menar dom allvar?? Blev riktigt upprörd kan jag säga..

Nåväl. Nu har jag sett den. Och jag tror nog att det blir den enda gången. Det var alldeles för många irritationsmoment i den.

Nu ska jag laga mig lite frukost.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0