Oooh!

Soffan är kommen. Ännu inte insutten, men fin. Passar vårt rum alldeles utmärkt. 

Idag köade jag med Malin utanför Scandinavium för att få Oasisbiljetter. Sen kom även Mella och några till dit och köade dom med.  Det märktes ganska tydligt att dom inte är så stora här då det endast var två pers före oss i kön när vi kom. Och den blev inte allt för mycket längre. 50-70 personer kanske. Men jag fick mina biletter iallafall! Nu ska jag vårda dom med omsorg. 

Imån är jag ledig. Ska på föreläsning med mitt avlösarjobb med andra avlösare senare på kvällen. Kan bli intressant. Sen blir det eventuellt utgång.
 
Nu ska jag nog äta lite hemmagjorda köttbullar. 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0