Beslutsångest.

Ja, som ni vet ska Oasis till Scandinavium i januari. Och jag ska dit givetvis.

Nu har jag ett litet dilemma. Jag har biljett till deras spelning i köpenhamn. Det var tänkt att jag, Sam, Sara och Daniel skulle dit. Har fixat boende och allt. Men egentligen har jag inte råd. Inte Sam heller. Eftersom vi har en del köp kvar att göra till hemmet. Dessutom är det inte säkert att jag kan få ledigt då deras spelning är. För det visade sig att jag jobbade 8-9 november. Än så länge är söndagen fixad, men inte lördagen. Och givetvis känner jag mig sjukt dum som ställer krav när jag precis börjat på ett nytt jobb. Det känns inte alls bra faktiskt. Dessutom är det begravning för min gammelmormor i samma veva.

Så nu funderar jag på att sälja min biljett. Sam har redan tänkt göra det sen han fick höra att dom har spelning i Scandinavium. Och att det blir Jag, Sara och Daniel som åker kanske inte blir allt för kul för mig..

Om någon vill köpa min biljett, eller två stycken, så säg till. Jag säljer den/dom till högstbjudande. Jag har även ordnat ett boende, 1,2 kilometer från spelningen.

Säg bara till.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0