JÄVLIGT OSMART, KILLEN!

Som sagt, jag tappade bort min mobil i lördags, men nu har jag fått tillbaka den. Utan simkort dock.

Jag ringde till 3 igår för höra om någon hade använt den efter det att jag ringde dom senast. Visst hade någon det! Ringt, smsat, surfat, laddat ner saker, för över 200 kr. Vad den jävla nöten inte tänkte på var att 3 kan kolla upp allt man gör med sin telefon. Vem man ringer, etc. Så den här killen hade ringt ett hemnummer som jag sen fick av tresnubben. Jag ringde givetvis det numret, eftersom den personen som tagit mobilen haft någon form av anknytning till det numret. En man svarade, han visste ingenting om detta, men skulle höra med sina barn när dom kom hem. Sen ringde han så småningom upp och jag fick prata med sonen i familjen som berättade att det var hans kompis som tagit telefonen...

Pappan och sonen jag pratade med, kom hit till jobbet och lämnade min mobil samt 100 kr, från den killen som tagit den. Jävligt snällt av dom eftersom dom inte hade ett skit med min telefon att göra. Möjligtvis sonen då. Så det var lugnt tänkte jag, fick tillbaka min mobil och hälften av det killen brände, fram tills jag ser att den jäveln har tagit ut mitt simkort!

Fick namn och nummer på killen, som påstod att mitt simkort fanns på en pizzeria i Landvetter. Vilket det inte gjorde eftersom jag ringt och kollat. Så nu har jag precis ringt upp honom igen, bett han betala kostnaderna för ett nytt simkort eller ta hit mitt gamla, idag. Annars skulle jag polisanmäla honom (haha, vet inte ens om det går) och sa att mamsen nog inte hade blivit så glad om hon fick reda på detta. Så skraj i brallan blev han allt. Dickhead.

Jag kan ju säga det att jag är glad att jag inte spärrade mobilen med en gång, då hade jag aldrig fått tag på killen eller fått tillbaka min telefon. Men fan vad blåögd jag är. Jag trodde seriöst att någon liten ängel lämnat in den på västtrafik, eftersom det gick att ringa till den i över ett dygn. Men ack så fel jag hade. Människor är dumma i huvudet. Kapabla till vad som helst. Egoistiska jävla idioter... Ja, givetvis finns det undantag.


Kan ju samtidigt be en annan person att dra åt helvete. Läste en sak för några dagar sedan. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Det är så jävla patetiskt att jag dör. Situationen är så uppenbar. Det tycker inte bara jag, utan även fler. Skaffa dig ett eget tycke, det är allt jag kan säga. Fy fan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0