Just det.

Jag fick jobbet på Åhlens förresten! En kvinna ringde mig i morse och berättade det.

Hade jag vetat att det var från Åhlens hade jag nog harklat mig några gånger och svarat "Hej det är Sandra" och inte "Hallå", halft sovandes.

Min nuvarande chef är alltså en snäll sådan, hon bekräftade att allt jag sagt stämde bra. Tack och lov. Jag ska vara på avdelningen där dom säljer glas och porslin och sådant. Trevligt!

Tyvärr har jag fått upp olika scenarion i huvudet där jag tappar glas och har mig, hela dagen. Och det är ju faktiskt inte helt omöjligt att det kanske händer på riktigt. Speciellt inte då jag kommer vara riktigt nervös de första arbetsdagarna.

Men jag får helt enkelt börja ta Görans Kropps råd från föreläsningen jag var på för ett antal årsedan, på allvar. Att inte tänka "jag ska inte tappa, jag ska inte tappa" utan istället, "jag ska hålla hårt, jag ska hålla hårt". 
    

Kommentarer
Postat av: Sofia

Fan va nice, Sandra! GRATTIS!!! :D

2008-10-11 @ 10:25:38
Postat av: Sandra

Svar Sofia: Tack! :D Tyvärr är det bara en anställning under julveckorna, men har man fått in en fot så kan det ju mycket väl leda till en vidareanställning :)

2008-10-11 @ 10:56:45
URL: http://unoconcet.blogg,se
Postat av: Karin

Grattis!:D Jätte kul att du fick det:)

2008-10-12 @ 23:41:51
Postat av: Matilda

Åh! grattis! vilket åhlens? kram på dig!

2008-10-13 @ 12:45:39
URL: http://matuld.bloggagratis.se
Postat av: Sandra

Svar Karin: Tack så jätte mycket :) Ja, blev faktiskt förvånad eftersom intervjun inte gick så bra.

2008-10-13 @ 13:36:53
URL: http://unoconcet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0