Oasisbokning imån.

Det blev ingen Soundtrack of our lives på liseberg igår för min del. Stannade kvar i lägenheten till 18.00 och hade inte direkt lust att gå dit i joggingbyxor och målarfärg på händer och ansikte. Men jag har ju redan sett dom en gång innan som sagt. Så det gör inte så jätte mycket.

Däremot gör det jävligt mycket om jag inte kan få till det med Oasisbiljetterna imorgon. Dom släpps klockan 10.00. Är forfarande pank, men det ska nog gå att lösa. Eller det måste det ju. Och det gäller ju att vara alert om man säger så. Sist jag skulle boka biljetter till deras spelning i Stockholm hade jag ståplatser från början. Två gånger till och med. Men eftersom det var första gången jag betalade med kort över nätet, gjorde jag fel. Båda gångerna. Så det blev ett par skitplatser istället. Hade riktig ångest efteråt över att jag inte bad mor min om hjälp med en gång. Wellwell..

Någon som ska dit?
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0