Sliten.

Min fjärde jobbdag idag. Den var rätt krävande, och jag var lite smått nervös kan jag säga. Jag skulle vara ensam på min avdelning, alltså julavdelningen, och där med fylla på massa varor från lagret i morse, alldeles själv. Inte nog med att någon försov sig nere på lagret så att allt blev försenat, dvs att jag inte kunde hämta varor förän klockan nio, jag hittade inte ens hälften av det jag skulle hämta. Men jag tror att Erica har lite överseende med det. Att jag faktiskt är ny och inte förstått mig på hennes organisering på lagret ännu. Nåväl. Jag har det skitkul på jobbet iallfall. Trotts att jag inte vet vart saker och ting finns så jag får skämmas lite smått när kunder frågar. Idag gjorde jag dock världens tabbe. Jag glömde lägga ner två små julgranspynt i en kunds påse. Sicken panik jag fick. Tyvärr kunde jag inte göra något åt det och får bara vänta och hoppas på att hon ser det snarast möjligt och kommer tillbaka.

Det blir ingen tatuering imån. För ja, imån gällde det. Men jag börjar klockan tolv, då jag skulle gjort den. Och jag vill inte ställa mycket krav då jag är ny. Så det blir av den sjuttonde november istället. Segt att behöva vänta så länge.

Vi har inget internet i lägenheten ännu. Att vara utan internet är nästan värre än att vara utan mobil. Tjugo obesvarade mail från ett och annat, och en del räkningar som måste betalas. Så det fick bli ett besök hos päronen idag.

Nu ska jag gästa mitt gamla kylskåp.

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0