Det blir inget.

För er som inte vet så tackade jag iallfall ja till den där modellgrejen som ska vara på Allum imån. Tänkte att det kunde vara en kul grej. Tog det inte på största allvar.

Var där idag, träffade alla tjejer. Skitsöta och trevliga sådana. Kändes helt okej och vi gick till de olika butikerna vi skulle visa upp höstkollektioner för. Fick en del schysta outfits. Sen när vi skulle träna på catwalken, då säger hon tjejen som är med och har hand om det hela, att vi antagligen skulle gå i bikini! "Fuck no" tänkte jag. Dels för att det är på Allum hela skiten är. Att gå halvnaken bland massa man känner är inget jag har lust med. Hade gärnat visat kläderna, det hade jag. Men absolut inte mig själv i bekini.

Så nu ska jag alltså inte vara med. Får nöja mig med att jag var bland dom 13 som gick vidare..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0