En jävla fjant.

Läste nått av det töntigaste jag läst på länge. På aftonbladet. Att Sofie Fahrman inte är nöjd med de nya kläderna för kvinnliga fångar. Artikeln kan du läsa här.

Det som är löjligt, det är inte att kvinnorna ska få nya kläder, för det tycker jag absolut att dom ska få. Det som är löjligt är att Sofie Fahrman inte tycker att dom är okej..  En sk. "modeexpert" som skriver vilka "höstens måsten" är osv, osv.. Varför i helvete skriva en artikel om att HON inte tycker om de nya kläderna? Jag fattar det inte. Verkligen inte.
 
Finns det folk som seriöst läser hennes tidning, eller på nätet?

Jag förstår fan inte grejen med Sofie, eller "Sofies mode". Har inte folk någon egen fantasi längre? Måste folk läsa det på en jävla internetsida för att själva förstå och faktiskt tycka att det är snyggt med hög midja, eller vad det nu kan vara? Säger Sofie att det är okej med det och de, då är det okej. Skriver hon att det är ute med cowboy-boots, då ska man absolut inte ha det! För då är man ute.. Har folk inget eget tycke? Varför måste  folk vara så jävla "modemedvetna"? Köpa det som står att man absolut ska ha, ha den färg på läpparna som är inne i höst etc.. 

Den enda som ska tala om för mig vilka plagg jag inte kan vara utan i höst, det är fan i mig jag.

Snälla...

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha du läser ju tydligen själv hennes tidning då!!

2008-09-12 @ 14:48:02
Postat av: Sandra

Svar Anonym: På vilket sätt gör jag "tydligen" det? Tidningen nej, men givetvis har jag kollat in "Sofie mode" på nätet någon gång. Annars hade jag inte haft den åsikten om hela den grejen vettu...

2008-09-12 @ 18:03:13
URL: http://unoconcet.blogg.se/
Postat av: matilda

Jag tror att sofie planerar att åka in i fängelset snart.

Btw var det kul att träffas igår!

2008-09-14 @ 13:03:52
URL: http://matuld.bloggagratis.se
Postat av: Sandra

Svar Matilda: Haha ja. Ja det var jätte trevligt! Sånna saker får vi verkligen göra oftare :)

2008-09-14 @ 23:23:57
URL: http://unoconcet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0