Faan.

Visst la jag mig i tid igår. Visst somnade jag med en gång. Runt halv tolv tror jag. Men sen blev jag väckt av olika andledningar, tre timmar senare. När somnade jag om..? DET GJORDE JAG INTE! Klockan var ställd på halv nio. Jag låg alltså vaken från halv tre till åtta, då jag gav upp. Alltså 5,5 timma. Mina ögon kändes som bly, men mitt huvud var klarvaket. Skitjobbigt. Passade iallafall på att äta en stadig frukost imorse vilket jag inte brukar hinna med eftersom jag drar mig så jävla länge på morgonen. Var till och med på jobbet tjugo minuter tidigare än vad jag brukar idag. Så gott om tid hade jag.

Just nu känner jag att jag vill dö, typ. Det känns som om folk tittar på mig mer än vanligt. Kanske beror på mina svullna ögon.. Jag skulle kunna somna när som helst känns det som. Och idag är det lika mycket att göra som igår. Skit.

Det har varit så här för mig en gång tidigare. När jag var liten. Jag skulle till Gränna med min bror och farfar. Kunde inte sova på hela natten. Var lite för exalterad tror jag. Då hade jag en jävla massa tvångstankar också. Bäddade om min säng säkert fyra gånger den natten. Och så fick inte täcket och lakanet bli skrynkliga, osv. Så jag gjorde mina små tvångsgrejer natten lång. Sen var jag en grinig jävel hela nästa dag.

Det är ju helt sjukt att jag faktiskt gick upp mitt i natten, slängde ner all skit på golvet, la på lakanet utan ett enda veck, la på täcket och vek in alla sidorna under madrassen utom vid huvudsidan, la på alla jävla gosedjur i sin ordning, kröp under täcket som i en sovsäck och låg helt jävla stilla tills jag somnade! Jag ville att sängen skulle se orörd ut. Att den skulle se ut som den gjorde när jag somnade. Sjukt. Och det var ju givetvis inte så lätt. Men jag lyckades faktiskt ganska bra.. Det kanske är därför jag lyckas ligga så stilla under nätterna nu. Jag skulle i princip klara mig på en 80-säng.

Nåväl.
  

Kommentarer
Postat av: saris

Deam, nu måste vara helt utslagen nu.

och för att inte tala om ditt jättepass, sjukt segt

att bara sitta där en hel dag... Du måste hitta något nytt, snart!

2008-09-26 @ 22:26:16
Postat av: Sandra

Svar flurrus: Ja jag var det igår. Och jag satt hela dagen igår också. Kände mig lite smått frånvarande i huvudet. Yes, är så jävla lat dock. Men ska ta tag i det nu. Köp nått kuligt ikväll ;)

2008-09-27 @ 15:30:57
URL: http://unoconcet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0