Wall-E.

Idag ska Sam och jag på bio. Vi ska se Wall-E, en film jag velat se sen jag fick nys om den på Hanna Fridéns blogg. Dvs, för ett antal månader sen. Ska bli trevligt!

Har säkert sagt det förrut, men jag blir så jävla arg! På mitt jobb. Eller på personerna som jobbar här rättare sagt. Va fan! Vi har fått några enstaka saker att utföra varje morgon, vilket inte är speciellt jobbiga saker. Inte om alla som jobbar morgon alltid gör dom. Tro fan att folk struntar i det och så får jag ta skiten när det väl är min tur! Det spelar liksom ingen roll att jag sagt till 58 gånger, för det hjälper ju uppenbarligen inte.

Jag blir så jävla arg på mig själv också! Jag gillar inte mitt jobb, men jag gör ju för fan inget åt det. Har lämnat in tre cv:n på tre månader. För typ en vecka sedan. Så jag har ju mig själv att skylla.  

Vad hände med att ta sig i kragen efter studenten? 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0