Ganska så löjligt.

Nått som är ganska löjligt är folk som ska härma andra...

Läsare till Niotillfem är ett exempel. En tjej som man skulle kunna säga startade den här trenden med vippiga kjolar, prickiga klänningar och ord som "pojknackar", osv. Ni som läst hennes blogg förstår vad jag menar. Man skulle kunna säga att hon är originalet. Åtminstonde inom bloggvärlden. Jag läser hennes blogg ibland. Tycker om hennes bilder och hennes små äldre ordval.

Det som är löjligt, det är inte att alla dessa små kopior försöker vara som Sandra, klä sig som Sandra och som också säger "pojkar" istället för "killar". Jo, det är också jävligt löjligt faktisk. Men det som känns sjukt löjligt är när dessa små kopior ska försöka få sig själva att framstå som en som Sandra, när dom kommenterar hennes blogg. Att hon ska se att dom också är sådana. Know what I mean? Har kommenterat hennes blogg några gånger och läst en del andras. Varenda jävla kommentar låter liknande "ska dricka massvis med hemmagjord hallonsaft och äta nybakta kanelbullar. Gud va flott", eller liknande..

Jag spyr lite smått. Typ. 

Nu var det inte de jag syftade på direkt. Men ett exempel.

 

Kommentarer
Postat av: hp

japp, det blir luggen! du passade bra i din du med!



ömma smek /hp

2008-09-03 @ 10:40:54
URL: http://hanapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0