God kväll.

Det gick fort att hitta någon som ville köpa månadskortet. Skönt. Eftersom jag behöver ett nytt.

Funderar på att gå ut och jogga. Förra veckan joggade jag två gånger. TVÅ GÅNGER! Inte dåligt för en som inte tränat ordentligt på ungefär... 4 år. Det var inte speciellt långt, men det tog kan jag tala om. Joggade väll 1,5 km skulle jag tro. Ska höja min gräns idag hade jag tänkt. Synd bara att det är så jävla tråkigt.

Har smällt i mig ett halvt kilo vindruvor nu ikväll. Min tarm kommer nog inte må vidare bra sen...
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

hej! jag gillar din blogg!

jag läste något om att du sökt som modell? vart är det du har gjort det? och vet du någon som söker modeller? jag är själv sugen men är lite feg, men tycker ändå man ska ge det ett försök =)

Svara gärna i mitt kommentarsfält!



KRAMAR

2008-09-09 @ 09:46:12
URL: http://sofiakj.blogg.se/
Postat av: Sofia igen

vad kul att du svarade!

Ja jag har också dragit mig ur en gång, det var när jag var några år yngre (är nu 19) och jag blev uttagen till någon tävling i elite-model men jag backade ut när jag fick det beskedet. Och visst, det har man ju ångrat. Man kan ju iallafall pröva och SEN backa ut om det är dåligt liksom. Hehe.



Vart bor du? Ska vi inte söka nånstans tillsammans? haha

2008-09-09 @ 14:50:08
URL: http://sofiakj.blogg.se/
Postat av: milla

Kul att du gillar en receptblogg :o) Alltid kul att få idéer av andra bloggar! hoppas du haft en bra dag :o) kram

2008-09-09 @ 17:10:20
URL: http://halsofreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0