Liam och Pappas dag.

Idag fyller Liam Gallagher år. Grattis till honom! Min far fyller också år idag. Grattis till honom med. Av mig och Sam fick han en trevlig bok om Whiskey.

Är nyss hemkommen från en tur i stan med Andrea. Vi käkade gott, utnyttjade rabatthäftet ännu en gång på Espresso house och pratade. När vi sagt adjö gick jag vidare till åhléns. Köpte en mixer, och eftersom jag är klubbmedlem fick jag 100 kr rabatt på den. Köpte även "1001 filmer du måste se innan du dör", för 130 kr! Är så jävla glad att jag inte köpte den när jag tänkte göra det, eftersom jag nu har tjänat 240 kr då den kostar 370 kr på andra ställen. Eller har åtminstonde.

När jag kom hem möttes jag av en ny dammsugare, en "Electrolux ultra silencer"! En gåva från min käre farbror. Blev så sjukt glad eftersom det känns lite småtrist att lägga pengar på en dammsugare. Nu fick vi en!

Fick även lite nytt gott att fylla på vitrinskåpet med idag. Mina föräldrar har nämligen varit i tyskland nu i helgen för att fira pappas födelsedag.

En hittils helt okej dag måste jag säga.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0