Sandra i GT..?

Helvete alltså.

Det var två stycken här för en stund sedan från GT. Dom skulle fråga oss här på infon hur det gått med bingolottoförsäljningen nu i höst. Intresset har ju ökat väldigt mycket om man jämför med tidigare. Så jag och Ulrika svarade på några frågor.

Tro fan att dom ska ta en bild också! 

Det var så sjukt löjligt. Vi ändrade om här lite på infon, städade osv. Och så skulle det se ut som att jag sålde en lott till Ulrika på bilden.. hahaha! GIVETVIS kan jag inte hålla mig för skratt. Dels för att jag blir så jävla obekväm framför kameran när någon annan ska ta bild. Men också eftersom det är precis sånt jag själv tänker på när jag ser reklamfilmer etc, att det ska se ut som om att det inte är tillgjort, osv..

Så, om dom nu lyckades fånga mig på bild, bered er på tydligt tandkött, dubbelhaka och platt hår. Tjusigt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0