Snusk.

Återigen den där modellskiten.

Två av dom tre som gick vidare från Göteborgs deltävling gick vidare enbart pga. att dom flörtade med det äcklet som höll i skiten. En sliskig gammal gubbe som verkligen lyste upp när dessa två gick ut på catwalken. Varför? Jo, för att dom tittade på honom, blinkade och tog fram sitt sexiga lilla jag helt enkelt. Så jävla vidrigt! Jag kunde inte ens titta på dom när dom gick ut för att det var så jävla uppenbart att dom försökte charma honom.. Föll han för det? Självklart gjorde han det. FOOKIN' HELL!
 
En som höll på att hjälpa modellerna med skorna hörde till och med dessa tjejer säga till varandra att dom fick ögonkontakt och att dom skulle flörta med honom osv. 

Typiskt sådana brudar som skulle kunna ligga med honom för att få ett kontrakt...
 


Kommentarer
Postat av: natalie

brunt eller blondt ? det är frågan !

spana in min blogg och säg vad du tycker, jag lovar att din röst är viktig. ha en trevlig helg :)

2008-09-07 @ 19:14:42
URL: http://twiggys.blogg.se/
Postat av: Patricia

Hej!!! Patricia från Catwalken! Va synd att du inte var med, men jag håller med dig till 100% om det du skrev. Fick du några bilder man kan få se, hittar inte ett skit om den walekn nånstans :( KRAM

2008-09-07 @ 20:04:40
URL: http://tricis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0