Staden.

Kom hem för en stund sedan efter en liten tur i stan. Jag och Sam fick köpt ett täcke (ett för två personer eftersom det brukar sluta med att Samuel ligger bredvid mig, frusen) och två kuddar. Jag älskar Hemtex. Dom har alltid rabatt och erbjudanden. Idag var det något att man fick 200 kr rabatt på varje 500 lapp man handlade för, inom täcken och kuddar i ett visst märke. Så ett stort täcke och två kuddar gick på 1200 kr. Inte speciellt farligt. Fick även köpt lite andra saker, bordslöpare som jag ska sy om till bordtabletter, osv.
 
Igår hade vi lite folk hemma eftersom Linnea och jag har fyllt/fyller år. Jag fick ett strykhjärn, en stavmixer, pengar etc. Skitbra och behövligt.

Fick hem mina filmer idag också. Var så jävla dum och gick med i "homeenter". Kunde helt enkelt inte motstå erbjudandet om 5 filmer (+ en "hemlig" dvd) till priset av en. Är väl medveten om att det kommer att bli ett helvete att gå ur. Men jag ska köpa en film till, sen får det räcka. Dom kommer ju jaga mig efter att jag gått ur, givetvis. Men det är något man får ta..

Det blev: Juno, This is England, Tillsammans är man mindre ensam, Flyga Drake och Sweeney Todd. Och sen fick jag hem "Jessy James" också. 
  
Så ikväll blir det att titta på film hade jag tänkt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0