Tråkmåns.

Känner mig sjukt tråkig. Har inte fotat på hur länge som helst. Jag vill bara att höstlöven och kylan ska komma. Inte vinter, men sådär lagom kallt ska det vara. Så man får ta på sig halsduken och den varma jackan. Fullkomligt älskar hösten. I höst ska jag fanimej ta mig till Skansen Krona och fota. Så jävla vackert där uppe. 

Har inte fotat något jag köpt heller! Skandal. Har inhandlat så mycket fint till blivande lägenheten. Det får bli en rundtur i hemmet när det är färdigt istället.

Just det.. Kom på vem den långhåriga snubben i det förra inlägget var. Han som sjunger och spelar, marackas? i Singing Bee. SINGING BEE?? Va fan gör han i min dröm? Har sett programmet två gånger och det är totalt värdelöst. 

Nåväl.
 
Det blev ingen joggingtur igår. Får bli ikväll istället. Men först ska det ätas.
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0