MAAT.

Förstår inte varför, jag har ju sovit mycket, men jag är så sjukt seg verkligen. Trött, hängig och mår illa emellanåt. Hoppas innerligt inte att jag håller på att bli sjuk alltså. Det pallar jag inte med just nu. Sen är jag så sjukt hungrig. Kanske är därför jag inte känner mig riktigt närvarande för tillfället. Frågan är bara om det är värt att springa upp och köpa en macka. För ja, det är fanimej det enda som går att äta på detta jävla köpcenter.  

Vann en auktion igår förresten! En film, för 71 kr inklusive frakt. En mycket bra film!

Det brukar bli så att jag hittar saker jag tycker om. Men sen när det väl är dags att vara på hugget när auktionen snart är slut, brukar jag tänka "Hur mycket vill jag ha den här egentligen? Är den ens värd att lägga pengar på? Varför ska jag ha den här?" osv.. Så det blir oftast att jag skiter i grejerna tillslut. Till exempel jodphursen jag la bud på för några veckor sedan. Ville ha dom helt klart, men sen sista dagen ångrade jag mig och lät mig bli överbudad.. Idag ångrar jag mig dock.

Sällsynt med klockrena grejer faktiskt. Inte bara på tradera, utan överallt.

Men det är väll meningen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0