Goddag.

Är vid informationen, råsminkad och känner mig urlöjlig. Det är "tjejkväll" på allum ikväll och jag ska dela ut reklam för Make Up Store. Känns ju lite småsegt att skiten börjar klockan åtta ikväll, om två timmar alltså. Det är ju tur att jag kan hänga i infon under tiden. Någon hade sagt att vi skulle gå i brudklänning och grejer, med tanke på att det är brudtema. Men det kommer kanske på lördag. Nu är jag klädd i min fruktansvärt fula studentklänning, som är på tok för lång. Men det får duga helt enkelt.

Igår fick jag köpt mig en ny tv! Den lilla apparaten utan fjärkontroll är nu åter hos päronen. Det har i och för sig känts rätt så skönt att inte ha tittat något på tv det senaste, men film är ju trevligt. Och laptopen är ju fullkomligt värdelös och hackar och har sig när jag försökt sätta på en film. Så ikväll ska det tittas på Quadrophenia hade jag tänkt. Men jag kommer dock inte hem förrän sent eftersom jag tvingas vara på den här jävla grejern till klockan tio. 

Nåja.

Cheers.
 


Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas du har en underbar helg :)

2009-04-24 @ 22:15:34
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Kul! :)

2009-04-26 @ 00:11:21
URL: http://stockholmsflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0