Ärthjärna.

Kan man bli mer trött på sig själv? Utanför min port inser jag att jag glömt mina jävla nycklar hemma hos föräldrarna! Tur var väll det att bror min inte hunnit köra iväg, så han körde mig dit och sen hem igen. Motvilligt givetvis, men han gjorde det ändå. Han är snäll, min bror.

Lördagskvällen var också otroligt trevlig måste jag säga. Först lite öl och vin-drickande hemma hos mig. Sen bar det iväg på tjugofemårs-partaj. Men det var då fan inte mycket till fest det där inte. Såg lite smått lustigt ut, när folket satt i sofforna längs väggarna. Som på en klassfest i trean ungefär.. Men vi hade det trevligt ändå. Det dansades och pratades. Efter en stund bestämde vi oss för att dra till Underjorden.. Blev lite smått skeptisk till det först. De flesta som hänger där brukar vara yngre tydligen. Men vi tog oss dit iallafall. Men drog lika snabbt igen med tanke på vilken jävla kö det var. Helt jävla otroligt.

En tidig, men trevlig kväll. Och den blev ännu trevligare senare..
 
Idag har jag tvättat! För första gången sen jag flyttade in. Jag vet, det är helt sjukt. Jag är ungefär lika värdelös på att tvätta som jag är på att laga mat, och har försökt undvika det så länge det bara går. Har gått in på andrahandsorteringen sedan länge tillbaka gällande underkläder, men insåg igår att det var fanimej på tiden att jag tog tag i det. Insåg även hur sjukt mycket trosor jag äger. Men det kanske inte är så konstigt med tanke på att jag gått och köpt mig nya de senaste dagarna bara för att skjuta fram tvätten ytterligare... Nu är allt jag äger rent iallafall. Så nu behöver jag inte tvätta på en.... månad ungefär..
 
Godkväll.
 

Kommentarer
Postat av: Malin

haha ja eller hur! ska det vara, så ska det vara till den låten ;D

2009-04-07 @ 16:12:48
URL: http://malutb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0