Die Mauer.

Vilken jävla jobbdag jag har haft.. Helt otroligt mycket att göra. Min chef har inte fattat det ännu att det inte går att bara sitta en person i den jävla informationen när det är sista returdagen på lotter, och dessutom match! Well..vad gör man inte för att överleva.

Sitter och skriver cvn, dricker te och lyssnar på musik. Ebba Grön just nu. Sicka minnen man får alltså. Från början av 1:an. Jävlar vad bitter jag var då. På allt, på alla. Inte för att mina tankar och åsikter om saker och ting har förändrat särskilt mycket sen dess, men jag har helt enkelt lärt mig att ta livet med en nypa salt. Det kommer alltid att finnas folk som petar andra i ögonen, rikemansjävlar, folk med sjuka värderingar, osv. Det kommer man aldrig komma ifrån, så man får helt enkelt leva med det. Annars kan man ju lika gärna gå och lägga sig..

Nåja. Jag ska inte klaga. För just nu mår jag bra. På riktigt. Och det är ju vår. Förhoppningsvis.



En thaimats-dag i slottskogen för två årsedan. Tider det.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0